środa, 21 listopada 2012

Słodkie pudełko decoupage, nagrody w moim candy i wyróznienie

Słodkie pudełeczko decoupage dla dziewczynki.




























Wszystkie kobietki dostały prezenty z mojego candy, więc pokazuje co to było:
nagroda główna, dorzuciłam jeszcze sznurek do sutaszu, kilka serwetek i herbatki. Prezent dla
Ani.


























Nagroda dla obserwatora. Prezent dla Poli. Pola wybrała sobie małe pudełeczko decoupage. Dorobiłam jeszcze malutkie kolczyki w ulubionych kolorach Poli: fioletowym i miętowym i dorzuciłam serwetki, prZydasie i herbatki.






























I trzecia nagroda dla Justynki. Wybrała sobie kolczyki. Dorzuciłam przydasie, serwetki i herbatki.


























I dostałam wyróżnienie od Dotk@ z bloga: http://dziergaczkadotka.blogspot.com/



Kochana dziękuję bardzo i odpowiadam na pytania:
  1. Ulubiona książka? "Księżniczka"Jean Sasson
  2. Sukienka czy spódnica?  lepiej się czuję w spódnicy, ale uwielbiam sukienki
  3. Adidasy czy szpilki? Pośrednie między tymi dwoma:) ładne ale nie na obcasie:)
  4. Rower czy rolki? rower
  5. Ulubione miasto? Toruń
  6. Ulubiona świąteczna ozdoba? Bombki
  7. Kolczyki czy klipsy? Kolczyki
  8. Horror czy komedia romantyczna? Komedia
  9. Rzeka czy jezioro? morze:D
  10. Srebro czy złoto?srebro
  11. Miejsce na świecie które chciałabyś zobaczyć? Japonia


12 komentarzy:

  1. To słodkie pudełko jest prześliczne! Prezenty super, gratuluję dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne, słodziutkie pudełeczko. Śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prezenty dostały dziewczyny! pudełeczka są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko super kiedyś też zrobiłam takie ale na bokach domalowałam serduszka. Twój pomysł z różyczkami i koronką bardziej mi się podoba. Serwetka jest super mam ją i planuje koszyk, jeszcze nie wiem jaki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też najpierw namalowałam serduszka, ale zmazałam bo mi jakoś nie wyszło:P

      Usuń
  5. Przesłodkie pudełko, idealne dla małek królewny :) Różyczki wyglądają jak trójwymiarowe! I te małe w środeczku, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pudełko:)Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko prześliczne, a róże...po prostu powalają. Starannie dopracowane... robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna szkatułka :)

    Zapraszam po odbiór wyróżnienia : http://filc-soutache.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html

    Pozdrawiam cieplutko,
    filc-soutache

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezenciki, piękna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same cudeńka :) z pewnością dziewczyny są bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko różowe wyjątkowo słodkie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)