środa, 20 sierpnia 2014

Biżuteria sutasz ślubna, ecru i złoto

Moja pierwsza biżuteria ślubna. Powstała dla siostry wedle jej życzeń i dopasowana do sukienki.





Pierwszy raz użyłam kryształków swarovskiego i jestem zachwycona tym jak błyszczą:)








































Tył nie podklejony 






































 Bransoletka





I małe kolczyki na zmianę gdyby ucho nie wytrzymało:)Ale wytrzymało więc się nie przydały:P





















































Jak siostra pozwoli to pokaże jakieś zdjęcie na modelce:)




Jakiś czas temu stworzyłam profil na facebooku więc jak ktoś woli szybsze przegladanie to zapraszam:
https://www.facebook.com/pages/Mebelina/685635561502910?ref=bookmarks

Wiem, że mnie w ogóle nie ma na blogu, ale totalnie nie chce mi się nic robić:P Z wyjątkiem tego co muszę lub potrzebuję:) Może jeszcze wróci ochota:) Ale mam mnóstwo rzeczy nie pokazanych więc co jakiś czas zajrzę, żeby nie zaginąć w waszej pamięci:P Narazie czekam aż dzidzia zdecyduje się wyjść - może znacie jakieś sposoby przyspieszające?:D

30 komentarzy:

  1. bardzo ładne kolorystycznie :)
    zaskoczyłam mnie z tym Rivoli w kolczykach, że nie podklejony..to jak go przyszywasz do sznurków i koralików?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest przyklejony po bokach i częściowo z tyłu:)

      Usuń
  2. O skąd ja to znam , zaledwie 2 miesiące temu marzyłam i szukałam sposobów na to jak wyprowadzi takiego jednego na świat :) , kolczyki świetnie wyglądają zwłaszcza te tyły, fajnie zakryta końcówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj. Dobrze, że siedzę, bo z pewnością bym usiadła. Piękne - po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne - tak na bogato :) coś dla królowej

    mi cały czerwiec i lipiec nic się nie chciało - upały robota itp... ale już czuję jesień już jest chłodniej a od września mozliwe ze odpadnie mi dodatkowa praca więc pewnie w tedy ruszę z nów blogowo twórczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu piękne:)Ja to żałuję,że wcześniej się nie poznałyśmy i nie mogłam na swoim ślubie czarować Twoją piękną biżuterią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria, mam nadzieję, że modelka pozwoli się w niej zaprezentować szerszemu gronu ;-)
    ja bym dzidziusia nie poganiała, jak już wyjdzie to będzie ciszy i spokoju ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale już jego czas a mi zależy żeby być w domu jak dwie starsze będę do przedszkola i 1 klasy wyprawiać:)

      Usuń
  7. Dziękuję siostra, biżuteria jest przepiękna, zachwyciła mnie i wszystkich gości...
    zdjęcia tego nie oddają... suknia była skromna i prosta, więc przepiękne kolczyki nadały całego klimatu, dziękuję, dziękuję, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria. Szkoda, że ja już dwa lata po ślubie, bo ta biżuteria idealnie pasowałaby do mojej sukienki ze złotymi wstawkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ wspaniałe jak bym jeszcze raz brała ślub na pewno zamówiłabym takie u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, eleganckie i bardzo ślubne!
    Słyszałam, że wieszanie firanek i ogólne prace porządkowe pomagają, a z tych bardziej miłych dla drugiej połówki to jednak małżeńskie amory przyspieszają poród ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności, subtelne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Kasiu! Wyszło pięknie, normalnie marzenie taka biżuteria na ślub! Oj namów modelkę na zdjęcia bo musi pięknie się prezentować na ciele! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna biżuteria. Bardzo podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzidziula wyjdzie, jak przyjdzie czas, cierpliwości zatem:) Biżutki i na modelce i bez prezentują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  15. A tak mi się przypomniało, że mój syn urodził się tydzień wcześniej, bo robiliśmy z mężem... pranie ręczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolczyki piękne, Swarovski mieni się obłędnie. Użyłaś raz, zaczniesz używać częściej :P Piękne kolczyki.
    Co do porodu, wieszałam firanki, sprzątałam, myłam podłogi (akurat rodziłam przed świętami), nawet igraszki nie pomagały. Poprostu musi się dzieciaczkowi wyjść i już :) Życzę powodzenia na porodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to będzie niezwykła ozdoba dla siostry

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne biżuteria, kolorki fantastyczne, aż nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)