sobota, 29 września 2012

Kolczyki sutasz duże:)

Na wstępie chciałam Wam bardzo podziekować za tyle komentarzy. Teraz widzę że to była dobra decyzja przeniesienie tu bloga z bloxa:) Jest mi naprawdę miło, że ktoś poświecą czas żeby tu zajrzeć! Dziękuje, że jesteście:)

O mało nie powstały z nich kolczyki i bransoletka bo mi sie wydawały za duże, ale w końcu zostały kolczyki:) W rzeczywistości niebieski jest ciemniejszy i bardziej żywy, ale za chiny nie chciał mi ten kolor wyjść na zdjęciach :(







7 komentarzy:

  1. Cudowne zestawienie kolorów, piękne wykonanie :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że jesteś , bo pokazujesz ciekawe rzeczy ..
    Bardzo mi się podobają te kolczyki ..

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne i kolorki takie jak lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne są :) Ciekawa jestem jak wyglądają na uszach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, misterna robota. To turkus czy niebieski marmur? Na uszach muszą zjawiskowo wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)