poniedziałek, 5 maja 2014

200 post - Candy niespodzianka

200 post musi być szczególny, a więc ogłaszam candy niespodziankę:) Dziękuję 310 obserwatorom, dziękuje za prawie 40 000 wyświetleń i za szczególnie miłe mi komentarze:) Candy Niespodzianka bo ciężko wymyśleć mi nagrodę:) bedzie więc niespodzianka a myśleć będę po losowaniu - łatwiej dopasuję prezent pod konkretną osobę:) Tak więc kto chętny to:





Zasady:
1. Proszę zostawić komentarz z checią udziału.
2. Proszę dołączyć do grona obserwujących.
3 Proszę o wklejenie banerku gdzieś na blogu:)
4. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.





Tak więc dziękuję Wam i zapraszam:)

52 komentarze:

  1. Ja też się dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 200 posta, ja swój przegapiłam ;)
    Oczywiście nie odmówiłabym sobie takiej gratki i staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje tylu obserwatorów , ja się pisze na niespodziankę , z wielką przyjemnością ,,

    OdpowiedzUsuń
  4. chętna wielce na niespodziankę . Gratuluję tylu obserwatorów oby tak dalej .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, podziwiam Twoje prace od dawna, byłabym szczęśliwa gdyby udało mi się coś u Ciebie zdobyć. Już zamieszczam banerek w 5 porach roku. Gratuluję potężnej armii fanów:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ja oczywiście chętnie biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tu jestem pierwszy raz. Bardzo lubię niespodzianki, zatem dopisuje się do zabawy. Pozdrawiam
    http://arte-by-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż sprowadził mnie tu traf i mam nadzieję, że szczęśliwy :))). Pozwiedzałam, spodobało mi się więc pogościłam tu troszeczkę i pooglądałam śliczne rzeczy. Oczywiście ustawiam się kolejeczce po niespodziankę :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie :http://mastiere-moje.blogspot.com/. Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja, ja, ja :) Chetnie wezme udzial:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oczywiście w ciemno i zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem! Staję w kolejce :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje kochana! Taka liczby zawsze cieszą! Jeszcze wielu, wielu postów i nowych obserwatorów :)
    Obserwuję od dawna, więc z przyjemnością się zapisuję do zabawy. Ja kocham niespodzianki :D
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję pięknych wyników i życzę kolejnych sukcesów w blogowym świecie :) obserwuję z chęcią od dawna, dołączam do zabawy i zamieszczam banerek w pasku bocznym :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. również sie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy Kasiu :) Uwielbiam niespodzianki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się zgłaszam! :D Niespodzianki są super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się chętnie zgłaszam:) Obserwuję od dawna, banner wisi na kuffart.blogspot.com. Zapraszam również do udziały w zabawie u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na niespodziankę z niecierpliwością, obserwuję, a banerek tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię niespodzianki, więc ustawiam się w kolejce :) u mnie tez niedługo będzie Candy, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i ja:)
    isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog, tworzysz śliczne prace :). Choć jestem u Ciebie pierwszy raz to z przyjemnością będę zaglądać częściej :)
    Z chęcią wezmę udział w candy :]
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie tu u Ciebie, bardzo podoba mi się Twoja biżuteria, a w szczególności sutaszowe bransoletki.
    Uwielbiam niespodzianki więc chętnie się zapisuję do zabawy. Banerek wstawiony:
    https://rekodzielo-emi.blogspot.com
    Pozdrawiam.


    OdpowiedzUsuń
  23. Oj na pewno wyczarujesz coś wspaniałego :D nom to stoję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też z chęcią wezmę udział :)
    Baner":http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. obowiązkowo się zapisuję ! :) uwielbiam to co tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham niespodzianki :) z chęcią wezmę w takiej udział :) pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się do udziału! Lubię niespodzianki :) Banerek u mnie na http://sutasz-agi.blogspot.com/ a obserwuję jako Agnieszka F.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna liczba ta 200:) serdecznie gratuluję i z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja się zapisuje :) Lubię niespodzianki więc z niecierpliwością czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  31. również zgłaszam się ochoczo:)
    banerek na moim blogu:)
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się do konkursu,
    obserwuję jako kasia
    dodałam baner na blogu http://taczycowakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Staje w kolejce po niespodziankę:)
    Obserwuje jako Roma Świerczek
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja staję w kolejce :) I dziękuję za zaproszenie :)
    Banerek umieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja się zgłaszam , uwielbiam niespodzianki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się z przyjemnością i liczę na szczęście. Uwielbiam niespodzianki :-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. ach uwielbiam niespodzianki, one sprawiaja najwieksza radość
    obserwuję jako: Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam sie do zabawy z przyjemnoscia. Banerek dodany na http://wrzosowystrych.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja ustawie się w kolejce, bardzo lubię niespodzianki :D
    pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z przyjemnością się zgłaszam
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Baner na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się
    warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :) Warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dopisuję się i ja, może szczęście się uśmiechnie...

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluję tylu wspaniałych liczb :)
    na niespodziankę chętnie się zapisuję, dobrze, że dziś o zapisach przypomniałaś ;):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzucam się na niespodziankę chętnie :) Baner u mnie na panelu bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  48. nie wiem co mnie zamroczyło, że jeszcze jest maj :D No cóż, baner usuwam, obserwuję dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)