czwartek, 21 lutego 2013

Czerwony kapturek:)

Kolejne bajkowe wyzwanie u Wioli:) To było dla mnie najtrudniejsze wyzwanie bo nie robię takich rzeczy. No ale kolczyki dla czerownego kapturka jakoś mi nie pasowały:P:D

I tak powstał uszyty z eko skóry mały czerwony kapturek. Przemyciłam tu tak modny ostatnio kołnierzyk:P
W planach był jeszcze wilk a może i babcia, leśniczy/drwal i mama, ale mój wyjazd w góry ogranicza mnie czasowo. No właśnie zniknę na parę dni -mam nadzieję że wrócę w jednym kawałku:D



































Jak na pierwszy raz wyszedł chyba ok:) ważne że dzieci są zachwycone:)

banerek do wyzwania:)














------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dostałam prezencik od Natali z bloga: http://totkalove.blogspot.com/ za złapanie licznika.


Śliczny malutki sekretniczek. Dziękuję Ci bardzo:) Zuzia jak tylko się dowiedziała że mam sekretniczek chodzi i męczy mnie żebym zdradziła jej moje sekrety:D 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za wspaniałe komentarze!!

14 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz..... To kapturek jest genialny:) Ciezko uwirzyc, ze nie robisz takich rzeczy.... Zycze udanego wyjazdu w gory i wroc cala, bo co ja bede ogladac jak Ciebie nie bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urokliwy :) udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fantastyczny, a warkocze ma świetne:) Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Kapturek!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale slodki ten Kapturek, jak starannie wykonany, pozdrawiam i zapraszam na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace! pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam po wyroznienie:)
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/02/bransoletka-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwony kapturek wyszedł bajkowo :) Naprawdę fajnie wygląda, jak bryloczek, jest super!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)