środa, 12 czerwca 2013

Kolczyki haft koralikowy

Strasznie mi się podobają kolczyki w tej metodzie więc postanowiłam spróbować. Po zrobieniu pierwszego stwierdziłam, że okropnie dobrane kolory i drugi jest inny:d A najlepsze że po założeniu pierwszy wygląda ładniej:) Postaram się dokupić takie kabaszony, inaczej jednego trzeba bedzie spruć:(
 
































































































 





Potem wszystko przemyślałam, że najlepiej w sutaszu wychodzi mi łączenie 2 kolorów więc tutaj też tak zrobię i powstały takie pomarańczowe szare. Myślę że już lepiej:)







































Ale najładniejsze były ostatnie takie malutkie różowo miętowe:) Niestey zapomniałam zrobić zdjęcia :( A w wekend byłam na weselu i kuzynką spodobała się biżuteria, którą zrobiłam sobie i siostrze, więc moje zapasy się uszczupliły - bardzo im dziękuję, sprawiły mi dużą radość:) A to co zrobiłam pokaże w następnym poście bo chciałam pokazać na "ludziu" więc muszę dostać zdjęcia z wesela:)


Serdecznie witam nowych obserwatorów:) Jeszcze można zapisywać się na moje CANDY:) Zapraszam:)

35 komentarzy:

  1. piękne :) myśle, że świetnie by się też prezentowały jako naszyjnik - mówię o tych bidulkach bez pary hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że znajdą parę:) ale jak nie to wykorzystam pomysł:) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  2. fantastyczne:))) zgadzam się z koleżanką powyżej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się one podobają:) fascynuje mnie ta metoda ale jeszcze nie próbowałam:) trudna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że nie da się jej robić z nierównych koralików, ale nawet wyszło:) to jak ja zrobiłam to nawet łatwo poszło i przede wszystkim szybko w przeciwieństwie do sutaszu:)

      Usuń
  4. Super kolczyki, muszą się pięknie błyszczeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy, ale ja lubię jak dużo kaboszona wystaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Faktycznie, po porównaniu, pierwszy mi się bardziej podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana narzekałaś, że źle wychodzą, a są super!
    Moja rada: kaboszon od góry wykańczać mniejszymi koralikami wtedy koraliki nie marszczą się :) i będzie cacy :)
    Teraz tylko czekam na połączenie haftu i sutaszu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem, że tak powinno być, ale niestety mam bardzo mało koralików mniejszych i mi nie pasowało :D zmniejszam sobie ilość czym wyżej :P a Kochana co do sutaszu to normalnie czytasz mi w myślach bo taki właśnie mam plan:) pozdrawiam

      Usuń
    2. Czekam na efekty, bo na pewno będą piorunujące :D

      Usuń
    3. Izuniu ja mam tylko nadzieje, że będą znośne:D

      Usuń
    4. Oj tam, oj tam, będą piorunująco-powalające ;)

      Usuń
  8. Super ! Mnie się podobają wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomarańczowe są bardzo fajne. Z każdą parą nabędziesz coraz większej wprawy:) Ja nie zabieram się na razie. Może kiedyś w przyszłości tego spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem przyzwoicie wyszły jak na pierwsze próby, a te pomarańczowe to wręcz super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a miałam napisać w poście, że osoby zajmujące się tą technikę proszę o nie oglądanie, żeby nie kuć ich w oczy:P dziękuję Ci, że jesteś miła:)

      Usuń
  11. Ojej, ale fantastycznie :-).
    Ja od jakiegoś czasu jestem zakochana w tej metodzie, ale nie próbowałam jeszcze nic robić, ponieważ obawiam się, że polegnę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polegniesz Ty? nie możliwe, na pewno będą dużo ładniejsze od moich:)

      Usuń
  12. Rewelacja :) to jest jedna z rzeczy, za którą chce się zabrać, ale wciąż nie mam czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci wyszły :D a mnie sie bardziej podoba ten pierwszy zestaw kolorystyczny :D taki bardziej z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne wyszly! Ja bym sie nie domysylila, ze to twoje pierwsze:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasieńko, nie przestajesz mnie zadziwiać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, śliczne kolczyki a kucykowy torcik dla dzieci superowy:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie śliczne :)

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne:) Zwłaszcza urzekły mnie te pierwsze ze względu na bliską mi kolorystykę:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolczyki otoczone koralikami też mnie intrygują ,może kiedyś ..
    Twoje są piękne,najbardziej przemawia do mnie pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne te pomarańczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż mi szczęka opadła! Boskie wszystkie!:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)