środa, 27 sierpnia 2014

kOLCZYKI SUTASZ MIĘTOWO SZARE

Tym razem kolczyki, w których ja wystąpiłam na weselu siostry.







































Tył podklejony oryginalna ekoskórą.





































Kolczyki zgłaszam na wyzwanie szuflady: morska przygoda
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/08/otworz-szuflade-w-lipcu.html

i inspiracja z internetu: szary piasek - dół kolczyków, cudny kolor morza - góra kolczyków i wzburzona piana - cyrkonie:)






No i obiecane zdjęcie siostry :)
































 I ja z siostrą.


26 komentarzy:

  1. Piękne te kolczyki i wy też świetnie na zdjęciu wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku, ale masz duży brzuszek, u mnie nikt nie widzi ciąży, przed byłam przy kości i teraz też jestem prawie taka sama, bo przytyłam 6 kg, ślicznie wyglądacie z siostrą, a kolczyki cudowne, uwielbiam miętkę w każdej postaci, szkoda tylko, że nigdzie nie mogę dostać tanich miętowych koralików... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kobiety i piękna biżuteria :)
    kolczyki ślicznie wyglądają , mięta świetnie komponuje się z popielem

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne obie! Aż miło popatrzeć. A Tobie gratuluję, bo jakoś wcześniej nie odnotowałam, że spodziewasz się nowego członka rodziny. Biżutki spod Twoich łapek pięknie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ślicznie! Niewiedziałam że zostaniesz mamą, długo mnie nie było ;) ale wracam na dobre! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki miętowe są śliczne a siostra świetnie wyglądała. Jeszcze raz pożałuję, że ja takich nie miałam do ślubu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nie zapomniałaś o kolczykach dla siebie ;) wyszły równie ładne jak ślubne. Piękna panna młoda, aż miło patrzeć :) obie wyglądałyście ślicznie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! Ale śliczne dziewczyny! :) Trzymam kciuki za mamę i dzidzię! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarująca biżuteria! A Wy obie wyglądacie przepięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki - prześliczne. Bardzo ciekawe zestawienie tych kolorów. Obie wyglądacie pięknie. Życzę zdrowia przyszłej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno kolczyki, jak i modelki- wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie orzeźwiające! Pięknie z siostrą wyglądacie na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale kolory tych kolczykow:) A wy pieknie wygladacie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolczyki, piękne Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Kasiu!!!Po pierwsze to gratuluję ciąży!!!Wyglądasz przepięknie! I cudnie ten kolor podkreśla Twoją urodę! Kolczyki na modelkach prezentują się fantastycznie, wyglądacie olśniewająco!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. obie ślicznotki i śliczne kolczyki do tego i co więcej .... Szczęścia na nowej drodze dla siostry !

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne kolczyki, i Wy piękne :) Piękny wzór kolczyków, a mięta to kolor niezwykły, i z popielem jej ślicznie, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne. Ostatnio też mieliśmy wesele i też byłam w kolczykach od Ciebie:) ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kolczyki, idealne kolory : ) tylko tyły wolę szyte od klejonych ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały komplecik! Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miętowy to mój ulubiony kolor a połączenie go z szarością malina :) cudowne kolczyki :) a ty z siostrą wyglądacie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)