wtorek, 15 grudnia 2015

Wygrane candy

Jakiś czas temu wygrałam candy u Iwonki na blogu http://giwiss.blogspot.com/. Gdy przyszła paczka byłam w szoku jakich jest rozmiarów bo choć candy było niespodziankowe to po banerze spodziewałam się bransoletki. a tu wielkie pudło! W środku zaś było "wszystko":).





najpierw wyjełam pudełeczko







a w nim:






przecudne bransoletki i to ile, aż pięć! Mają bardzo fajne zapięcia, nie widziałam jeszcze takich:)

Potem własnoręcznie robiona śliczna karteczka 







A do tego tyleeeeeeee przydasi, z kazdej dziedziny! koraliki, rzemyki i różne elementy metalowe do biżuterii, serwetki do decoupage i scrapki: super wykrojniki: bombeczki, choinki, listki, kwiatki itd.- marzyły mi się, papiery, naklejki i kwiatuszki - nigdy nie miałam takich:)




A to jeszcze nie koniec:) Do tego słodycze i tu mnie ujeła Iwonka bo wszystkiego było po 3 sztuki dla moich dziewczynek. Jak mi napisała w opisie mam że mam dwie więc jak musiała poszukać w moim blogu. Zresztą widać po przydasiach bo są dobrane indywidualnie do mnie:)




Bardzoooo Ci dziekuję za taką niespodziankę:) Wiesz jak bardzo jestem zachwycona:)

6 komentarzy:

Serdecznie dziękuje za komentarz:)