czwartek, 29 listopada 2012

Pojemniki na przyprawy decoupage i wyróżnienie

Moje wymarzone pojemniczki na przyprawy:) Stwierdziłam, że nie kupię gotowych i wykorzystam słoiczki. No i dlatego mi zeszło z pół roku bo zanim uzbierałam słoiki po koncentracie a jeszcze w trakcie zbierania nieoczekiwanie zmienili butelkę. No i musiałam od początku zbierać:P Marzyły mi się z białym papierem ryżowym, ale cena papieru mnie odstraszyła:) No i powstały prościutkie pasujące kolorystyką do chlebaka:) Jeszcze paru brakuje, ale to z czasem się uzbiera:)



 




















Dostałam kolejne wyróżnienie od  Justynki:) z bloga: http://ja-artystyczne.blogspot.com/
Kochana bardzo Ci dziękuje:):*



I pytania:
1. Nienawidzę... gdy ludzie uważają się lepsi od innych
2. Kocham...moją rodzinkę
4. Ulubiona zabawa z dzieciństwa? dwa ognie:)
5. Opisz miłość w 3 słowach. bezpieczeństwo, bliskość, chemia, zaufanie - wyszły 4 ale chyba nieszkodzi:) bo w sumie miłości to nie da się opisać tylko trzeba przeżyć:)
6. Gdyby istniała reinkarnacja kim chciałabyś być?  sobą tylko trochę pozmienianą:D
7. Największą radość daje mi... moje rodzinka:)
8. Wymarzona praca? związana z rękodziełem:)
9. Jaki był najgorszy prezent jaki dostałaś? nie pamiętam:)
10. Pies czy kot? pies
11. Jeśli podróz to pociągiem czy samochodem? samochodem z wygody:)



17 komentarzy:

  1. Ale się narobiłaś z tymi słoiczkami! Efekt - super! Bardzo mi się podoba i chyba zacznę zbierać słoiczki hihi :)))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Faktycznie, sporo roboty, ale na pewno satysfakcja ogromna, a i efekt w kuchni śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia:) Piękne pojemniczki, również podobne mi się marzą, najlepiej na drewnianej półce, ale ja takich nie umiem zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na przerobione w ten sposób słoiczki, to nadziwić się nie mogę, że po małej zmianie mogą tak świetnie wyglądać! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i bardzo ładne słoiczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiczki świetne. Ja zabrałam się za ozdabianie dopiero gdy uzbierałam słoiczki. Wykonałam 5 słoiczków, które były prezentem dla Kaori.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z tymi słoiczkami no i efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie na bloga do udziału w Candy!
    Adres: marchewkasienudzi.blox.pl
    Do wygrania aniołkowa, zimowa zakładka do książki:-)
    Zapraszam Marchewka

    OdpowiedzUsuń
  9. słoiczki extra,właśnie takie by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przystroiłas słoiczki , aj tyko miałam pomysł na nowe naklejki ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne słoiczki! Ja też w takich małych po koncentratach trzymam przyprawy ale niestety nie starczyło mi silnej woli, żeby je ozdobić :P
    Pomalowałam chyba ze trzy przykrywki na złoto i na tym się skończyło! Więc tym bardziej podziwiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne też mi się takie marzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne słoiczki!
    skąd wzięłaś napisy??
    :) super wszystko wygląda!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)