niedziela, 11 listopada 2012

Szczotka decoupage i wyróżnienia

 Szczotka decoupage z dziewczynką:) Postarzana. Zupełnie nie w stylu jaki robię zazwyczaj, ale jakoś tak samo wyszło przez przypadek.





























Ostatnio otrzymałam 3 wyróżnienia. To duże zaskoczenia dla mnie, ale jakże miłe!


Dziękuje bardzo dziewczyną:
-Dorotce z bloga http://dorgia.blogspot.com/
- sylwia_85 z bloga  http://modelinadoroslej.blogspot.com/
-sonea z bloga http://sonea.uchwycone-chwile.pl/


pytania od Dorotki
1. Ulubiony film? Joe Black
2. Wiosna czy lato? wiosna
3. Kolor oczu? niebieski
4. Ulubiona piosenka? Tomek Kamiński - Miałbyś to wszystko
5. Ulubiony kwiat? róża i polne
6. Warzywa czy owoce? owoce
7. Szczęśliwa liczba? nie mam:)
8. Podróże czy domowe zacisze? domowe zacisze, ale od czasu do czasu podróże:)
9. Samochód czy rower? uwielbiam rower ale jeżdżę głównie samochodem:( tak to jest z 2 dzieci:)
10. Ulubiony kolor? niebieski
11. Miasto czy wieś? mieszkam w mieście ale kocham wieś

pytania od sylwia_85
1. Książka czy film? ostatnio niestety film:)
2. Ognisko czy grill? ognisko!
3. Horror czy komedia? komedia
4. Piesek czy kotek? piesek
5. Mleko czy kakao? kakao
6. Czarny czy biały? biały
7. Dom czy mieszkanie? teraz mieszkanie ale w przyszłości dom:)
8. Miasto czy wieś? mieszkam w mieście ale kocham wieś
9. Góry czy morze? góry
10. Pieczenie czy gotowanie? pieczenie
11. Owoce czy warzywa? owoce

pytania od sonea
1. Książka czy film? ostatnio niestety film:)
2. Ulubione zwierzę? pies
3. Z czego jesteś najbardziej dumna/y? z moich dzieciaczków:)
4. Jeśli serial to jaki? usta usta
5. Najpiękniejszy widok to…? zachód słońca
6. Morze czy góry? góry
7. Nie lubię koloru… obecnie brązowego - przez 2 lata był moim ulubionym i mi się przejadł:P
8. Ile było już pytań? :P nie wiem dużo:P
9. Masz jakieś zwierzę? psa u rodziców:P niedawno miałam rybkę..
10. Najpiękniejszy kwiat to…? wszystkie są piękne:)
11. Jeśli książka to jaka? ostatnio po prostu lekka - chodzi o treść a nie wagę:D





13 komentarzy:

  1. fajna wyszła ja takie lubię :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna szczotka, super klimacik

    OdpowiedzUsuń
  3. Decoupage, to dla mnie tajemnica ;) Zupełnie nie wiem na czym polega, ale szczotka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szczotka wygląda slicznie ! :o :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta szczotka. idealnie grałaby z retro toaletką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczotka jest świetna wygląda jak nie z tej epoki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, wyróżnienia gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna szczotka, wyróżnienia gratuluję:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. szczoteczka wyszla pieknie :) idelanie dopasowana :) Gratuluje wyrozneinia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna szczotka. Gratuluję wyróżnień, w pełni zasłużone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam i czekam n inne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobną szczotkę ma mój pies i jestem zdania, że działa ona bardzo dobrze. Mam jeszcze również specjalne degażówki https://sklep.germapol.pl/pl/degazowki.html aby móc w wyjątkowych sytuacjach przycinać sierść mojego psa kiedy robi się brzydka.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)