czwartek, 10 kwietnia 2014

Nagrody wyzwania "witaj wiosno"

Paczuszki dotarły więc mogę pokazać co wysłałam dziewczyną.

Do Ani - zwyciężczyni - poleciały takie kolczyki sutasz, w żywych barwach, czerwono pomarańczowe.




 oraz serwetki i kilka szydełkowych kwiatków do kartek.

















Do Joli poleciały takie kolczyki zielono szare. Długo przeleżały te kabaszony ze wzgledu na inny kształt, ale w końcu je użyłam:)






































Nie miałam zupełnie pojęcia jakie przydasie by się jej przydały więc dorzuciłam drugie kolczyki zwyklaczki.

































Oczywiście nie umiałam sama zdecydować jakie wysłać, więc dałam dziewczyną kilka par kolczyków do wyboru. A ja wracam do szydełka - uparłam się, że muszę w końcu nauczyć się robić coś więcej niż kwiatki:)

14 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki.
    Z tym szydełkiem to lepiej uważaj, wciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo energetyczne kolczyki, z tego co widzę to pomarańcz jest w modzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję. Mi moje bardzo przypadły do gustu. Druga para też jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne paczuszki, na pewno ucieszą
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty, te drugie kolczyki są urocze! Gratulacje dla dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie sutaszowe kolczyki super, a najbardziej podoba mi się fakt że użyłaś kabaszonów w poziomie a nie w pionie jak większość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagrody! Kwiatki dobrze Ci wyszly:) Ja nawet tego nie potrafie:) Szydelko dla mnie to czarna magia... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ah jak zawsze przepiękne kolczyki! pozazdrościć dziewczynom :)

    powodzenia w szydełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwe cudeńka:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe nagrody, tylko pozazdrościć dziewczynom:) Oj tak szydełko wciąga i to bardzo, więc uważaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kolczyki :) przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki robią furorę, często je noszę i wszystkim się podobają :D Jeszcze raz dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)