poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Szydełkowe jajo i torcik z myszką Mini

Szydełko mnie wciągło:) Nie wszystko rozumiem i często wychodzi mi inaczej niż powinno, ale i tak jestem zadowolona:)

Dzisiaj pokaże moją koszulke na duże jajo. Pomalowałam je na złoto, dodałam wstążeczkę i kwiatuszka szydełkowego by wyglądało elegancko i zrobiłam nóżki z koralików by stało - pomysł z intermetu.







































Koszulka z tutorialu: http://sandzia.blogspot.com/2010/03/siateczkowe-dziurki.html





Jajo zgłaszam na wyzwanie u Diany - dekoracja wielkanocna

http://divianaart.blogspot.com/2014/04/wiankowe-diy-i-temat-na-kwiecien.html















i na wyzwanie:


http://blog.swiatartysty.pl/202-wyzwanie-7















I jeszcze torcik dla mojej córeczki na 6 urodziny z myszką Mini.


14 komentarzy:

  1. Piękne jajo, również mam w planie nauczyć się szydełkowania :)
    Torcik wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie spróbowałabym torcika. Ja też mam w planach poszerzyć moje umiejętności szydełkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajeczko pięknie się prezentuje! pomysł na nóżki genialny :-)
    Powodzenia w dalszej przygodzie z szydełkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszedł Ci kubraczek na jajeczko :D a patrząc na torcik az mi ślinka pociekła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wdzianko na jajo :)
    no i torcik REWELACJA...u mnie też pomału "Myszka Miki-Mini" jest wśród ulubionych "zwierzaków" mojej córci...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta koszulka na jajo :) Powodzenia w dalszym szydełkowaniu.
    Tort też smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jajo prześliczne :) pięknie wygląda takie złote w koszulce :) a torcik fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Też marzy mi się zrobienie takiej koszulki na jajko na szydełku - uwielbiam takie niecodzienne pomysły :)
    A torcik wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torcik cudny - sto lat dla jubilatki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zauroczył torcik :)
    Niesamowitą ma fakturę aż by się chciało zanurzyc w nim .... mniam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jajo,a torcik bardzo apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)